Egy fejvadász blogja

"Mindennapi munkám során gyakran találkozom emberekkel..."

Utolsó kommentek

Egy álláskereső blogja - allaskereses.freeblog.hu

2008.04.16. 21:38 Hunter Milo

Találtam egy nagyon aranyos blogot, rengeteg hasznos, humoros infóval egy álláskereső kálváriájáról. Ugyan a blog írója nagyon régóta nem postolt, nekem nagyon tetszettek a meglátásai, nagyon sok mindenben fején találta a szöget. Ugyanakkor nem félt leírni a cégek nevét, ahol állásinterjún járt éppen.
Az egyik postját utólagos engedélyével át is emelem ide, mert annyira de annyira igaza van :)

Felfedeztem néhány ellentmondást. De szerintem erre már más is rájött:

1. Élethosszig tartó tanulás vs. És miégis ki fog addig dolgozni, amíg maga tanul?

2. Minden vizsganapra jár alapból 3 nap fizetetlen szabi vs. És mégis ki fog addig dolgozni?

3. Nem tehetnek fel nemre, bőrszínre, vallásra, családi állapotra vonatkozó kérdéseket vs. Mikor akar gyereket? Van barátja? Miért nincs?

4. Miért dolgozott ennyi évet egy helyen? Talán nem voltak lehetőségei? Nem kellett máshol? vs. Nekünk csak hosszú távban gondolkodó ember kell! Nincs szükségünk vándormadarakra!

5. Nálunk be kell tagozódni a vállalat életébe! Megvannak a folyamataink, a hierarchiánk! vs. Kreatív munkaerő kerestetik

6. Területén piacvezető cég keres.... [cégnév sehol] vs. Miért jelentkezett pont hozzánk?

7. Mik a karriertervei? vs. pályázó: Osztályvezető szeretnék lenni 2 éven belül. - kérdező: He? Az osztályvezető én vagyok! Talán a helyemre pályázik? vagy: pályázó: én jól érzem magam lótifutiként  - kérdező: maga nem motivált!

8. És még mennyi más..... Várom a példákat.

 



Szólj hozzá!

Címkék: interjú kérdések álláskeresés tapasztalatok tapasztalat fejvadász benyomás

A bejegyzés trackback címe:

https://fejvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr93429036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása