Egy fejvadász blogja

"Mindennapi munkám során gyakran találkozom emberekkel..."

Utolsó kommentek

Kreatív álláskeresés

2008.08.14. 16:41 Hunter Milo

Az ehhez hasonló dolgok miatt érdemes ezt a blogot írogatni :) Tollas Attila álláskereső marketing szakember, aki úgy gondolta, egy merészebb húzással hívja fel magára HR osztály figyelmét. A sztori lejjebb olvasható.

Attila, azok az emberek (kollégák, barátok), akiknek átküldtem a sztorid, azt üzenik:

Király csávó vagy! :)

Kedves Miló!

Az én történetem, úgy gondolom tükrözi a hazai HR szakemberek hozzáállását a jelöltekhez. A többszöri elküldése a pályázati anyagomnak valamint a fölösleges telefonkörök után egy nem mindennapi ötlethez folyamodtam.
Kitettem az önéletrajzom egy plakáton a megpályázott cég elé. Kb 2,5 óra alatt elérte a célját és megkaptam az áhított telefonhívást. Mondanom sem kell, hogy nem a HR osztálytól, hanem a kommunikációs osztálytól. Állítólag nekik tetszett a formabontó megjelenés, de a HR osztály a nyilvánvaló kellemetlenség miatt vissza akarta velem vonatni  hiszen minek jelentkezik valaki kreatívan egy olyan marketinges állásra, amit már majdnem betöltöttek. Pláne egy multi szürke világához ahol ez már túl sok és érthetetlen!

Kíváncsi vagyok a véleményére.

Üdvözlettel, Tollas Attila





 

 

 

A történet folytatódik, Attilával folytatott levelezésünk rövidített verzióját is ki fogom ide tenni, szerintem tanulságos. Dinamikus és nyíltan ambiciózus emberként nehezebb érvényesülni, főleg itthon. De nagyobb a tét, nagyobb a játszma, nagyobb majd az eredmény is.

Attiláról több: www.tollasattila.com

Szólj hozzá!

Címkék: marketing kreatív interjú kommunikáció motiváció attila állás álláskeresés szakember önéletrajz humán erőforrás vezető kiválasztás álláskereső álláspályázat tollas ambiciózus

A bejegyzés trackback címe:

https://fejvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr56615963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása