Egy fejvadász blogja

"Mindennapi munkám során gyakran találkozom emberekkel..."

Utolsó kommentek

I only want one job

2008.10.03. 11:56 Hunter Milo

Megint nem jutok el a posztírásig, úgyhogy mostanra csak egy fénykép jut.

Jó hétvégét nektek!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fejvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr18694028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

escapelle 2008.10.03. 17:54:11

kicsit túltengek ma a blogodon. Elnézést, ma fedeztem fel és nagyon tetszik!
tehát. legyünk őszinték, ne hazudjunk az önéletrajzban, ez eddig rendben. de... az utóbbi másfél évem olyan szerencsétlenül alakult (2 hó próbaidő - 1 év más szakmában - 2 hó próbaidő - 2 hó próbaidő, jelenleg álláskereső, alias munkanélküli). Tegyük hozzá, hogy mind a négy helyen én mondtam fel. Istenuccse gyakorló önkritikus vagyok, de igazából nem magamban látom a hibát, hogy eljöttem ezekről a helyekről.
talán egy interjún még ki tudom magyarázni, mit, miért, hogyan, de az önéletrajzomban hogyan tüntessem fel?
ha van jó ötlet, szívesen hasznát veszem :)

Hunter Milo · http://fejvadasz.blog.hu 2008.10.06. 09:58:08

Hm.. nekem a következőek a tippjeim:
a) hagyd ki az önéletrajzodból, és hátha nem derül ki
b) ne írd bele az önéletrajzba, de interjún említsd meg, és mondd el hogy mi volt a gond
c) ne írd bele az önéletrajzba, de a motivációs levélben említsd meg hogy volt ilyen, és röviden azt is, hogy miért hagytad ott őket

Ha beleírod az önéletrajzba, és az olvasója nem jut el a motivációs leveledig, kevesebb az esélyed az interjúra. Szerintem.

hhunter · http://headhunter.blog.hu 2008.10.08. 14:53:05

ha javasolhatok, akkor sztem b), vagy c), de akkor nagyon ügyesen legyen megírva a motlev. a) esetén ki fog derűlni, ha máskor nem a belépéskor (kilépő papírok), és az gáz, ha előtte meg vetítettél valamit az elmúlt fél évről.
süti beállítások módosítása