Egy fejvadász blogja

"Mindennapi munkám során gyakran találkozom emberekkel..."

Utolsó kommentek

Best of iwiw :-)

2010.02.05. 15:12 Hunter Milo

Mint arról már korábban is szó volt, majd minden fejvadász/HR-es/munkáltató csekkolja az iwiw profilokat. Fejvadászoknál annyiban más, hogy direktkeresés kapcsán is használják a közösségi hálózatokat, ergo az iwiw-et nagyrészt. Jöjjön egy pár kigyűjtött aranyköpés, néha kissé gáz, néha csak vicces, ha valaki magára ismer, akkor bocs :-) (UI: ha csak nem különösen gáz, emiatt nálam senki sem esik ki..)

1. Magamról 

 

184 cm magas vagyok, régen sportoltam, ez már csak nyomokban felfedezhető. Az alakom, ahogyan sajnos öregszem egyre jobban hasonlít az ET-hez.

A kocsi kuplungját még ki tudom nyomni.

Átható, ártatlan kék tekintet, de ami belül van.....

Szép vagyok, bár ez szubjektív.

Van akinek csak sötétben.

Szeretek dolgozni, ez mások szerint beteges és perverz dolog, szerintem is.

Ezen kívül imádom a nőket (remélem a mostani nem regisztrál itt!!!)

 

Kedvenc mondatom: "A barátaim bárkivel lefeküdtek, aki élt és mozgott, én nem tartottam fontosnak, hogy ilyen korlátokat állítsak magamnak"

 

2. Magamról

 

hülye vagyok, de gyönyörű! 

 

"Keményen dolgozunk, keményen játszunk, keményen iszunk, és még aludni is keményen alszunk. Valójában mi magunk vagyunk kemények."

 

3. Ezt csinálom, mikor dolgozom

Mint mindenki HETI 40 óra életfogytig!!!---> de azt jó erős semmittevéssel töltöm:)

 

4. Magamról

                                                          

Háát, én egy yeti vagyok, mer szőrös is vagyok meg büdös is, de barátságos...igaz, így nincs barátom, de attól még barátságos vagyok. Szeretek elmenni a boltba kenyér és gyömbér, és szeretem a lágy vizet, de sajnos Magyarországon ojjan kemény a víz, mint a f****m...

 

5. Ezt csinálom, mikor dolgozom

Brand Manager (Chivas Regal, Jameson, Mumm Champagne, Martell Cognac)         

 

Ezt csinálom, mikor nem dolgozom

Munkám a hobbim... iszogatom a termékeinket

 

6. Magamról

                                                          

Nem tudom miket írhatnék ide ezért:

egyetek sok vitamint télen!

Mindenkinek üzenem!

Ne kábitószerezzé' be! De tényleg!

 

7. Magamról

 

A székelyek 3 nagy igazsága:

1. A sör nem alkohol.

2. A nő nem ember.

3. A medve nem játék.

 

(Persze a 2. pontjával nem értek egyet )

 

Amerikai kisgyerek túl sokat ül a számítógép előtt és ezt megemlíti neki az apja:

- Fiam, amikor Abraham Lincoln olyan idős volt, mint te, akkor a kandalló előtt ült és írta a házi feladatát!!

Mire a fiú: - Apu, amikor Abraham Lincoln olyan idős volt, mint te, akkor az Egyesült Államok elnöke volt...

 

8. Ezt csinálom, mikor dolgozom                    

nem tudom igazán... olyanokat próbálnak a fejembe tömni, ami egyátalán nem érdekel...

 

9. Ezt csinálom, mikor dolgozom

Gyémánttal kereskedek jól és keblet melengetek a kígyómon.

 

Ezt csinálom, mikor nem dolgozom

Megteremtem a világbékét,barackot nyomok minden kisgyerek fejére, és az összes vakembert átkisérem a zebrán a túloldalra, ha akarja, ha nem.

Egyébként bandát keresek, ahol leüvölthetem a fejeteket!!!!

 

10. Ezt csinálom, mikor dolgozom

Szaros gépeket nyomkodom hogy tudjanak termelni...

 

Ezt csinálom, mikor nem dolgozom

Számítógép buli fanta...

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: iwiw vicces best of

A bejegyzés trackback címe:

https://fejvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr1001731541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása